OPŠTI USLOVI KUPOVINE

Poštovani kupci,

posetom ili kupovinom u on-line  prodavnici www.hederavita.rs prihvatate Opšte uslove prodaje koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo.

Na osnovu odredbi članova 13. i 27. Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: zakon) Društvo za proizvodnju Hedera Vita doo Loznica, svoje cenjene potrošače koji kupuju proizvode putem internet stranice www.hederavita.rs

OBAVEŠTAVA

  • da Opšti uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije proizvoda ponuđene na internet stranici www.hederavita.rs;
  • da se prodaja proizvoda putem internet stranice www.hederavita.rs obavlja od strane Društva za proizvodnju Hedera Vita doo Loznica, iz Loznice, Trg Jovana Cvijića 3, matični broj: 20738669, PIB: 107083430, tel.:+381693029993 radnim danima od 08:00-16:00, subotom od 08:00-14:00, e-mail za izjavljivanje reklamacije je: hedera.vita.online.shop@gmail.com;
  • da se prema zakonu kupovina preko naše prodajne internet stranice www.hederavita.rs smatra prodajom na daljinu;
  • da proizvodi koji se prodaju putem internet stranice www.hederavita.rs poseduju svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste proizvoda u skladu sa njenom namenom koja je definisana u deklaraciji;
  • da se osnovna obeležja proizvoda mogu naći na internet stranici www.hederavita.rs;
  • da je prodajna cena proizvoda naznačena uz svaki proizvod sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om) i iste su iskazane u srpskim dinarima (RSD);
  • da se saobraznost proizvodau ugovoru isključivo utvrđuje prema svojstvima i nameni proizvoda kako je to definisano pripadajućom deklaracijom;
  • da uputstvo kako da naručite proizvode u on-line prodavnici www.hederavita.rs  možete pogledati ovde;
  • da tekst Ugovora o prodaji na daljinu možete preuzeti ovde;
  • ukoliko nismo u mogućnosti da isporučimo sve naručene proizvode, isporučićemo raspoložive od izabranih proizvoda, o čemu ćemo Vas obavestiti mejlom;
  • da naručene proizvode isporučujemo preko kurirske službesamo na teritoriji Republike Srbije i to na adresu koja je ostavljena prilikom poručivanja za isporuku naručenih proizvoda, na način i u rokovima kako je to definisano ovde;
  • da se cena usluge isporuke poručenih proizvoda prikazuje prilikom poručivanja i da se potrošač pre potvrde porudžbine može upoznati sa iznosom troškova isporuke na poslednjem koraku naručivanja ukoliko je iznos porudžbine manji od 3.000,00 dinara;
  • da je besplatna dostava porudžbine ako je iznos poručenih proizvoda iznad 3.000,00 dinara;
  • da potrošač proizvode koju kupuje putem internet stranice www.hederavita.rs plaća pouzećem gotovinski u trenutku isporuke;
  • da potrošač proizvode koju kupuje putem internet stranice www.hederavita.rs plaća karticom u završnoj fazi poručivanja;
  • da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI PORUDŽBINU preuzima obavezu plaćanja i preuzimanja naručenih proizvoda;
  • da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da proizvod koji je naručio nije primio već drugi proizvod, potrošač ima pravo da proizvod zameni u roku od 14 dana za poručeni proizvod, kako je to definisano ovde;
  • da za proizvode koji su poručeni putem www.hederavita.rs potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći ovde, a reklamacioni list možete preuzeti ovde;
  • da u slučaju reklamacije proizvoda isti je dužan da pozove kurirsku službu DExpress na broj telefona +38111 33 133 33 kako bi preuzeo reklamirani proizvod o trošku Hedera Vita doo;
  • da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetne proizvode, u roku od 14 dana na način kako je to definisano ovde. Izjavu o odustanku od ugovora  o kupoprodaji zaključenog na daljinu možete preuzeti ovde;
  • da kompletan sadržaj na Internet stranici www.hederavita.rskao što su stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi,nazivii softver vlasništvo su Hedera Vita doo i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti istih. Sve informacije dostupne na internet stranici www.hederavita.rs su isključivo informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.
  • Hedera Vita doo zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova prodaje.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Zaštita privatnosti korisnika

„U ime [www.vasicsuzana.com] obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“

Povraćaj sredstava

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, [www.vasicsuzana.com] je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

Hedera Vita doo zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova prodaje.

OBAVEŠTENJE

O OPŠTIM USLOVIMA ZA MEĐUNARODNE ISPORUKE

  1. Rok isporuke: Rok isporuke za pakete poslate u inostranstvo iznosi 10 do 20 radnih dana od datuma potvrđivanja porudžbine. Molimo vas da imate na umu da je moguće da se isporuka produži usled nekih nepredviđenih okolnosti, kao što su kašnjenje u transportu ili carinske procedure.
  2. Najdalji rok isporuke: U slučaju eventualnih kašnjenja prilikom carinskog pregleda ili drugih carinskih procedura, najdalji mogući rok isporuke je 60 dana od datuma potvrđivanja porudžbine. Ovakva kašnjenja su izvan naše kontrole i zavise isključivo od vremena koje carinske vlasti zahtevaju za obradu paketa. Molimo vas za strpljenje i razumevanje u ovakvim situacijama.
  3. Carinske takse i porezi: Kupac je odgovoran za plaćanje svih carinskih taksi, poreza ili drugih nameta koji se mogu primeniti na proizvode prilikom uvoza u odredišnu zemlju. Naša kompanija nije odgovorna za bilo kakve troškove koji proizilaze iz carinskih procedura.
  4. Pratnja isporuke: Za sve međunarodne isporuke, obezbedićemo vam informacije za praćenje paketa kako biste mogli pratiti status isporuke putem odgovarajućeg servisa za praćenje. Molimo vas da redovno proveravate status isporuke kako biste bili informisani o eventualnim promenama.
  5. Pakovanje i obeležavanje: Sva roba će biti pažljivo zapakovana kako bi se osiguralo da stigne do vas u dobrom stanju. Na paketu će biti jasno označeni vaši podaci za dostavu kako bi se izbegle greške prilikom isporuke.
  6. Reklamacije i povraćaji: U slučaju oštećenja ili gubitka paketa tokom transporta, molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo preduzeli odgovarajuće korake u rešavanju problema. Detalji o našoj politici povraćaja i reklamacija mogu se pronaći na našem web sajtu.
  7. Kontakt: Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi sa vašom međunarodnom porudžbinom, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila ili telefona. Naš tim za podršku je tu da vam pomogne.

Molimo vas da pažljivo pročitate ove uslove pre nego što obavite porudžbinu. Vaša saradnja i razumevanje su nam veoma važni kako bismo vam pružili što bolje iskustvo kupovine.

Hedera Vita doo zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova prodaje

S poštovanjem,
Vaša Hedera Vita doo

S poštovanjem, Vaša Hedera Vita doo